Kanaloversigt
Foreningen

Streaming app - TV on Demand

NU ER VI KLAR MED NY STREAMINGPLATFORM TIL DIG

Glenten TV - det er navnet på vores nye streamingplatform, som erstatter den "gamle" Gplay.
Du har som medlem mulighed for at streame kanalerne fra din tv-pakke, uden at der skal betales ekstra for det. Streaming af din tv-pakke er indeholdt i abonnementsprisen. Se hvilke kanaler du kan streame her på siden.

STREAMINGTJENESTE PÅ FLERE AF DINE ENHEDER!

Du kan benytte streamingtjenesten på flere af dine enheder. Glenten TV kan nemlig nu benyttes på IOS (Ipad og Iphone), tvOS (Apple TV) samt Android (telefon og tablet) og Android TV.

Du kan have op til 4 enheder registreret til GlentenTV, og 2 enheder kan streame samtidig. Disse tekniske begrænsninger er krav fra rettighedshaverne.

GlentenTV er understøttet i Google Chrome, Safari, Firefox og Edge.

Læs mere om Glenten TV samt hvordan du aktiverer streamingtjenesten her på siden.

TV2 OutOfHome

TV 2's hovedkanal kan kun ses i hjemmet med et Andels.net internet produkt. Men kan tilkøbes "uden" for hjemmet for 5 kr. md. ifølge betalingsvilkår fra TV 2 Danmark A/S.

De øvrige TV2 kanaler uden for hjemmet

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at se de øvrige TV 2-kanaler uden for hjemmet.

OBS!.. Forsøger du at streame TV2's øvrige kanaler via andre internetudbydere på deres netværk eller via mobilnetværk (3G, 4G el. 5G) vil kanalen ikke kunne streames og vil du få en meddelelse om (Dette indhold er ikke tilgængelig for din ip- adresse)

STREAM TIL DIT TV

Hvis du ønsker at se GlentenTV / web-tv på dit fjernsyn, kan du med disse enheder se web-tv på dit fjernsyn og streame via Chromecast.

Glenten TV appen kan downloades til følgende enheder.

1. TV med indbygget Android system.
  2. Android TV bokse.
  3. Apple TV.
  4. Chromecast caste til dit tv.

Installation på Google Chromecast with Google TV

1. Du skal være logget ind på den enhed du ønsker og installere appen på og være logget ind på din Google konto i browseren
  2. Åben browser og gå til https://play.google.com/store og søg på Glenten TV.
  3. Vælg den enhed du vil installere appen på. I dette tilfælde din Chromecast
  4. Installer appen

ØAF WebTV - TV on Demand

Vejledning i aktivering af web-tv.

1. Såfremt du endnu ikke har modtaget en faktura bedes du kontakte vores support telefonisk eller via mail.
  2. Gå ind på

3. Klik på glemt kode, i linien "Er du medlem, men har ikke din adgangskode”, skal du trykke på "glemt kode", på forsiden

4. Her kommer du over til en skærm til reetablering eller oprettelse af ny kode:

5. Indtast medlemsnummer, et fakturanummer, mobilnummer og email. Disse parres og checkes af systemet og systemet laver nyt kodeord.
  6. Midlertidigt kodeord kommer på SMS
  7. Indtast den midlertige kode i adgangskodefeltet og klik "Log ind"
  8. Indtast ny kode i adgangskodefeltet, gentag den i feltet nedenunder og klik udfør
  9. Klik herefter på "WebTV"under punktet "Streaming" i menuen og følg anvisningerne på skærmen