Forside
Selvbetjening
Foreningen

TV OVERSIGT

Østerbro Antenneforening udsender 23 DVB-C radio kanaler, som er vist her til højre.

Radiosignalerne udsendes altsø IKKE som FM ligesom i gamle dage.
Ring på tlf.: 46 96 94 64 eller skriv direkte til vores support for hjælp til installation af radiokanalerne.

A la Carte TV kanaler

Klik på det øverste fold-ud menupunkt ('Løse Kanaler') i søjlen til højre for at få vist de TV kanaler man kan tilkøbe seperat. Ved at markere checkboksen ud for den enkelte kanal tilføjes den det bestilte kanaludvalg.

A la Carte TV pakker

'A la Carte' TV pakkerne er listet med en tilknyttet checkboks i søjlen til højre.
Klik på TV pakke navnet (f.eks. 'TV2 Pakken') for at fø vist de kanaler pakken indeholder. Ved at markere checkboksen ud for TV pakken tilføjes den til det bestilte kanaludvalg.

Bestilling og TV kort

For at kunne få 'A la Carte' tilvalg skal man have et 'A la Carte' TV kort og et CA Modul.
Kortet og modulet er en engangsudgift, som automatisk tilføjet bestillingen i bunden af højre søjle. Har man i forvejen kortet eller modulet, kan man ved at fjerne markeringen i checkboksene udelade kort og/eller modul fra bestillingen.

Klik på 'Næste' for at få vist den samlede bestilling, eller tryk 'Tilbage' for at komme tilbage til tilmeldingsformularen.

Godkend Ordre

De indtastede oplysninger og den valgte TV løsning er listet her i søjlen til højre.
Klik på 'Godkend' nederst til højre for at afgive ordren, eller klik 'Tilbage' for at rette i bestillingen.